חדשות ומבצעים
מותגים
שעונצ'יק
וילונצ'יק
תקרונים
רוצים להיות בעניינים?

יש חיים על התקרה

תהליך האבולוציה לא הכין את התינוק האנושי להתמודד עם גירויים הנעים במהירות של 90 קמ"ש. הנסיעה במכונית אינה תמיד חוויה נעימה עבור תינוקות ופעוטות - הכסא, הרצועה, הרעש והאור החזק מבחוץ. מצד אחד, זווית העין קולטת שינויים מהירים המגיעים מבחוץ. ואילו מצד שני סובל התינוק ממחסור בגירוי ויזואלי משום שהוא מביט אל תקרה אחידה ומשמימה. מתוך השעמום מגיע חוסר הנחת, ומכאן קצרה הדרך לבכי ולהסחת תשומת הלב של הנהג/ת מהכביש אל התינוק.
 
התקרונים נולדו כי הגיע כבר הזמן למלא את החלל הענק הזה שמעל ראשי התינוקות שלנו כשהם נוסעים ברכב. התקרונים נצמדים אל הריפוד הסיבי של התקרה ומזמינים את תינוקכם אל עולם חדש, צבעוני ומרתק בזמן שהוא מביט כלפי מעלה. התקרונים מרגיעים, מסקרנים, משמחים, מלמדים מושגים ראשוניים והופכים את הנסיעה לרגועה ובטוחה יותר. 

 
לתינוק אין צורך בגירויים מתחלפים במהירות, נהפוך הוא. התקרונים אינם זזים, כמובן, אבל הם מהווים נווה מדבר בשממון של התקרה. התינוק נמשך אליהם, מחייך אליהם ומחכה לראותם כשהוא נכנס לרכב. ניתן להחליף מדי פעם את המיקום או את הסדר, או להחליף בין התמונות (יש ארבעה שילובים שונים) כדי לשמור על רמת עניין גבוהה. 
 
      
 
 את שארית הדף, אחרי שהתקרונים נתלשים ממנו, ניתן לנצל לשימושים מקוריים גם לאחים הגדולים:
 
משחק התאמה
יש להתאים בין התקרון לחורים בדף. עיגול לעיגול, ריבוע לריבוע ופרח לפרח.
 
שבלונה 1
לייצר צורות למילוי ולצביעה.
 
שבלונה 2
לצייר על קרטון ביצוע, למלא בצבע ובציורים, ולגזור. כך אפשר, למשל, לייצר תחתיות משעשעות לכוסות.
 
תקרוני בית
לדף התקרונים מצורף סט מדבקות. ניתן להשתמש בו כדי להדביק את התקרונים גם בבית (או בנקודות נוספות ברכב), או כדי להפוך את התחתיות מהסעיף הקודם לתקרוני בית בעיצוב האישי שלכם.
אנחנו נשמח לשמוע מכם על חוויות הנסיעה והשימוש בתקרונים. מתחשק לכם עיצוב מיוחד? ספרו לנו - אנחנו פתוחים תמיד לרעיונות. צילמתם את התקרונים ברכב? עוד יותר טוב - שלחו אלינו ונעלה את התמונות לגלריה שלנו.
 
התקרונים מבוססים על הפטנט של וילונצ'יק, והם משתלבים יחדיו כדי ליצור חווית נסיעה נעימה ורגועה הן לילדים והן להורים.