חדשות ומבצעים
מותגים
שעונצ'יק
וילונצ'יק
תקרונים
רוצים להיות בעניינים?

צָמִידִיבּוּד



לאבד קשר עם הילד במקום ציבורי הוא כנראה הסיוט הנורא של כל הורה. יצאתם לגן המשחקים, לקניון, לסופרמרקט או לשפת הים, ולפתע, בתוך כל ההמולה, הוא נעלם. זוהי חוויה טראומתית להורים ולילדים כאחד.

צָמִידִיבּוּד הוא מוצר חכם חדש מבית עינתוש, המעניק ביטחון לכם ולילדיכם. הצמיד מלווה את הילד מחוץ לבית, בפעילויות שונות במקומות הומי אדם, כאשר עליו כתובים מספרי הטלפון של המלווים המבוגרים או שם המלון בו אתם משתכנים. הצמיד מתאים את עצמו לכל יד ולכל גיל, וניתן לקחת אותו לכל מקום (כולל לים או לבריכה). יש להדריך את הילדים שבמקרה בו נפרדתם, עליהם להראות את ידם עם הצמיד לאדם מבוגר, והוא כבר יתקשר אליכם ויפגיש אתכם במהירות.
הוא אולי לא ימנע מהילד ללכת לאיבוד, אבל יעניק לכם שקט ובטחון שיימצא במהרה.



על צָמִידִיבּוּד ניתן לכתוב בכל טוש פרמננטי בלתי מחיק. אנו חיפשנו ומצאנו עבורכם את הטוש המתאים ביותר (של חברת Sharpie) אותו תוכלו לצרף למוצר. את הכיתוב ניתן להסיר על ידי אלכוהול ולכתוב על הצמיד שוב ושוב.

צָמִידִיבּוּד עשוי סיליקון איכותי, עמיד לאורך זמן, ומאפשר שימוש גם לסובלים מרגישות למתכת. מתאים גם לילדים עם צרכים מיוחדים.


לפני יציאה משותפת, ולא משנה לאן, רצוי לרענן את הנהלים ולהסביר לילד את החשיבות של שמירת קשר עין עם ההורים והליכה יחד. אם מדובר במקום לא מוכר, חשוב להנחות את הילד כיצד לנהוג במקרה שהוא הולך לאיבוד, למי כדאי לפנות, במי להיעזר ובמי לא (מתוך אתר Mako - לכתבה המלאה) ממחקר שהתקיים בארה"ב בשנת 2006 עולה, כי  90% מהמשפחות חוו מקרה של איבוד ילד. ולמרות שהילד הוחזר אליהם במהירות וללא נזק, גם ההורים וגם הילד חוו את האירוע כטראומטי לכל חייהם (מתוך אתר ארגון בטרם - למאמר המלא)


 
מחיר: 20

תוספות / שידרוגים
צבע:
כמות יחידות:
טוש עמיד במים:
כמות יחידות:
אריזת מתנה:
כמות יחידות:
כרטיס ברכה:
כמות יחידות:
סה"כ עלות התוספות: : 0
סה"כ מחיר המוצר:: 20

הערות

     

מאפייני המוצר
זמין במלאי? כן
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים